Vaihteistoakselille valmistettu hammasratas POM:sta, jossa on ruostumattomasta teräksestä valmistettu akseli. Muotti on valmistettu sisäisesti korkeimmalla tarkkuudella.
Muovialan asiantuntemuksemme takaa laatunne.
Ratas on DIN:n mukaan nimitys pienemmälle rattaalle rataskombinaatiossa.
Lähes kaikilla teknisten sovellusten alueilla on rattaalle vakiintunut poikkeavia käytäntöjä, jotka ovat ristiriidassa määritelmän kanssa. Esimerkiksi pyöräilyssä takapyörään kiinnitetty, voimansiirtoa varten käytettävä ratas, jota yleensä pidetään pienempänä kuin ketjuratas, voidaan kutsua rattaaksi, vaikka se harvoin on suurempi kuin ketjuratas.
Kone- ja ajoneuvotekniikassa moottorin puoleista, voimaa siirtävää ratasta ketjuvaihteessa kutsutaan voima-rattaaksi, joka siirtää moottorin voiman ketjulle.
Myös pienempi, voimaa siirtävä ratas kartioratasvaihteessa, kuten esimerkiksi differentiaalissa käytetään, kutsutaan rattaaksi. Tässä tapauksessa ratas pyörittää levy-rattaan.
Asiakkaidemme erityiset vaatimukset ovat tehneet meistä ehdottomia asiantuntijoita sylinterien ja kalentereiden valmistuksessa. Käyttämällä uusimpia CNC-automaattisorveja ja hiomakoneita yhdessä perinteisten, hyvin testattujen sorvien kanssa (10.000 mm sängyn pituus, 800 mm halkaisija) pystymme nopeasti ja tarkasti valmistamaan seuraavanlaisia sylintereitä teille:
- Kiinteät terässylinterit
- Putkisylinterit
- Sylinterit kaksoisvaippajärjestelmällä
- Sylinterit kaksoisvaipalla ja spiraaliväliin
- Sylinterit periferaalisilla rei'illä
- Sylinterit TÜV-leimalla